Despre pagina Concursoman:
Pagina concursoman.ro, care publică concursuri, a fost lansată la data de 15 decembrie 2016 cu scopul de a asigura o posibilitate de reclamă avantajoasă și eficientă întreprinderilor mici și mijlocii. Prin aceste concursuri asigurăm o posibilitate de apariție pe o pagină în cadrul căreia membrii grupului țintă (clienții viitori) nu doar că văd un anunț, ci participă și ei în mod activ în campania publicitară. Datorită premiilor oferite și a concursului oamenii nu consideră publicitatea ca fiind deranjantă și indiscretă, ci, din contră, o consideră un lucru pozitiv. Pe o platformă online – mai ales dacă vorbim despre o pagină de socializare – aceasta este mult mai eficientă, decât anunțurile tradiționale, crește gradul de încredere și reduce posibilitatea eșuării unei campanii publicitare. (Printr-un anunț plictisitor și deranjant putem speria clienții.)
Un alt scop al paginii Concursoman, care publică concursuri, constă în acea dorință ca vizitatorii noștri – prin rezolvarea unor probleme simple - să poată participa gratuit în mai multe campanii și concursuri în cadrul cărora pot obține nu numai reduceri, ci și cadouri cu adevărat valoroase. Pe lângă toate acestea își pot crește șansele de câștig dacă participă în mod activ în aceste concursuri. Spre cea mai mare bucurie a jucătorilor noștri, deja în anul de lansare a paginii web am publicat pe pagina noastră mai multe mii de concursuri, în cadrul cărora jucătorii au putut obține premii de mai multe sute de mii de euro.
La noi câștigă atât compania care lansează publicitatea, cât și jucătorul.
Informaţii interesante, psihologie şi matematică:
Teoria jocurilor:
Bazele teoriei jocurilor au fost create de Neumann János și au fost publicate în 1928; după aceasta, împreună cu matematicianul și economistul Oskar Morgenstern, au realizat opera „Teoria jocurilor și comportamentul economic” în anul 1944. Științele cele mai afectate de teoria jocurilor sunt matematica, economia, sociologia, psihologia, biologia și bineînțeles informatica. În cazul unui concurs nu este vorba de un joc clasic, însă funcția de utilitate Neumann - Morgenstern este valabilă și în acest caz.
Concursul – inclusiv campaniile publicate în cadrul paginii Concursoman – nu este de fapt un joc pentru un premiu cu sumă zero, adică jucătorii nu câștigă unul de la altul, ci (chiar și prin colaborare) obțin premii dintr-o sursă exterioară. Astfel, de fapt, jocul nu are pierzători.
Cele mai îndrăgite premii:
Concursul este destul de tentant. Conform studiului realizat de MediaQ cele mai îndrăgite premii sunt: bonuri de cumpărături, electrocasnice valoroase, pachete de produse. Călătoriile nu sunt atât de populare cât ne-am gândi, iar mostrele nu sunt prea tentante. Bineînțeles trebuie să luăm în considerație și circumstanțele atunci când specificăm premiile. Vara lanțul de zăpadă poate că nu este o alegere bună.
În cazul în care considerați că ați dori să vă promovați întreprinderea sau să vă extindeți cercul de clienți, vă stăm la dispoziție oferind atât servicii de consultanță, cât și organizarea și desfășurarea completă a concursului.
Aici găsiți mai multe informații cu privire la promovarea concursului Dvs.
Câștigă acum cu Concursoman!