Concurs: Castiga unul dintre cele 3.600 de premii cu Salatini Junior!
Tzank, Zdrank si Prank te asteapta cu mii de premii!
Promotia "Pofta Monstru!" se desfăşoară în perioada 01 octombrie 2015 – 31 decembrie 2015.
Produsele participante la promotie sunt urmatoarele:
- Salatini Junior Sticks (toate sortimentele);
- Salatini Junior Crackers (toate sortimentele);
- Salatini Junior Snacks (toate sortimentele);
Produsul participant va putea fi identificat printr-un sticker promotional, care va contine cuvantul - “promotie” - si un extras din regulamentul oficial. Fiecare eticheta va contine un sticker promotional care are inscris pe verso un cod unic alfanumeric format din 7 caractere.
Pentru a participa la Campanie, consumatorii trebuie:
- sa achizitioneze cel putin un produs participant;
- sa acceseze site-ului campaniei www.salatinijunior.ro;
- sa isi creeze cont prin completarea formularului electronic de inscriere in campanie, in perioada 01 octombrie 2015, ora 00:00 – 31 decembrie 2015, ora 23:59 inclusiv , asa cum este acesta afisat pe site. Pentru crearea contului, participantul va furniza urmatoarele date: nume, prenume, adresa, telefon, email, alegere parola, varsta, sex. Odata creat contul, participantul va putea inregistra codurile unice aflate pe stickerele promotionale.
Pentru a putea castiga unul sau mai multe din premiile acordate fara tragere la sorti, participantii vor trebui sa inscrie numarul de coduri necesar alegerii unui premiu, conform tabelului de mai jos:
Premiu | Numar de coduri necesar atribuirii premiului |
Tricou | 14 |
Pahar | 8 |
Umbrela | 23 |
Ghiozdan | 27 |
Ceas | 31 |
Un cod unic alocat unui produs participant permite inscrierea in campanie o singura data. Un consumator poate inscrie in campanie, prin intermediul site-ului promotiei, un numar nelimitat de coduri unice, valide, diferite.
Pentru participantii la campanie, organizatorul va acorda in total un numar de 3.600 de premii, constand in:
- 500 x Tricou
- 2.000 x Pahar
- 300 x Umbrela
- 300 x Ghiozdan
- 500 x Ceas
Premiile vor fi atribuite participantilor in functie de numarul de coduri alfanumerice inscrise, necesare alegerii unui premiu. Un participant se poate inscrie in promotie cu un numar nelimitat de coduri valide diferite si i se poate atribui astfel un numar nelimitat de premii garantate, in functie de alegerea sa, insa in limita numarului maxim de premii.