Oferte media, oferte media online, anunțuri online, campanii media, publicarea concursurilor
Oferta media a paginii www.concursoman.ro
Scopul paginii cu privire la conținut:
Scopul nostru îl reprezintă publicarea informațiilor principale referitoare la promoțiile, concursurile la nivel național legate de solicitarea unor servicii și achiziționarea unor produse. Pagina noastră conține concursuri online – în formă de anunțuri.
Cei interesați vor fi informați cu privire la noutăți prin newsletter-ul săptămânal și alte informații pot fi obținute și prin intermediul paginilor care reprezintă brandul Concursoman realizat pe platforme comunitare, în cadrul cărora există de asemenea posibilitatea de a lansa reclame.
Date de vizualizare:
Vizitatorii paginii web reprezintă un grup țintă interesat în mod activ de concursuri, ceea ce reprezintă în prezent (2020) aprox. 40.000 vizualizări pe lună (V - Visits), 20.000 – 30.000 vizitatori unici pe lună (AUV - Absolute Unique Visitors) și mai multe de 70.000 de vizualizări de pagină (PV – Page Views).
După experiențele noastre rata de click a platformelor de publicitate referitoare la concursuri, aflate în cadrul paginilor Concursoman, este mult mai înaltă decât rata obișnuită înregistrată de alte pagini și în lumea online. În opinia noastră aceste rezultate se datorează numărului mare de vizitatori jucăuși țintiți care achiziționează produse sau servicii conform concursurilor.
Oferte de publicitate:
Pentru paginii web care publică concursuri, pentru fabricanți de produse, agenții organizatoare de concursuri, agenții media online, agenții publicitare online:
în prezent, în cadrul paginii concursoman.ro punem la dispoziția celor interesați două tipuri de publicitate:
Anunțuri publicitare online gratuite în cadrul paginii Concursoman:
Asigurăm o platformă publicitară gratuită companiilor, fabricanților de produse, organizațiilor care lansează concursuri în cazul în care aceștia desemnează pagina noastră (www.concursoman.ro) ca și partener. În acest caz pagina noastră își rezervă un punct în cadrul mecanismului concursului. Această rezervare are loc în mod unic și personal în cadrul fiecărui concurs, conform scopului principal al concursului, în urma acordului organizatorului. În cazul unui acord organizatorul se obligă să respecte punctul prezent și (eventual) să-l promoveze în timpul desfășurării concursului. După expirarea concursului acest acord devine nul și nu implică nicio obligație ulterioară din partea organizatorului.
Anunțuri publicitare online plătite în cadrul paginii Concursoman:
Prețurile sunt exprimate in RON și sunt nepurtătoare de TVA, Prestatorul fiind firma neplătitoare de TVA.
Comenzile se vor face online pe site prin completarea formularelor. Pentru servicii suplimentare comenzile se fac pe email, fax sau telefonic.
Plata se va efectua numerar sau prin OP în contul Prestatorului în baza facturii proforme, pentru serviciile comandate.
Termenul limită de plată este 5 zile lucrătoare de la data emiterii facturii proforma. În cazul în care Beneficiarul nu efectuează plata la termenul limita de mai sus menționată, Prestatorul are dreptul să suspende serviciile și chiar să rezilieze contractul cu informarea Beneficiarului.
Emiterea facturii se va face dupa confirmarea plății facturii proforme și va fi expediată către Beneficiar prin email, fax sau poșta.
La cerere, alegând una dintre posibilitățile prezentate mai sus, vă furnizăm oferte de preț unice, avantajoase conform perioadei de desfășurare a promoției respective.
Din punct de vedere tehnic putem oferi rapid și în mod flexibil orice alt tip de publicitate online.
Rezumat:
Conform rezultatelor unei cercetări online efectuată în anul 2012 o mare parte a anunțurilor online din România, mai exact 54%, au fost plasate pe pagini cu un conținut similar sau care țintesc grupul țintă. Acestea sunt urmate de Google Adwords cu un procent de 37%, platforma publicitară dezvoltată de google, după care urmează Facebook cu o cotă de piață de 5% și Yahoo cu o cotă de 4%.
În același timp anunțurile referitoare la concursuri pot produce o rată de click mult mai mare decât formele simple de publicitate.
Aceste rezultate accentuează faptul că un anunț publicitar care este în același timp și un concurs creativ și care este publicat într-un mod adecvat poate să rezulte în succese mari atât cu privire la creșterea numărului celor interesați, cât și cu privire la creșterea numărului comenzilor noi.
Cui le propunem să profite de ocazie și să lanseze anunțuri publicitare în cadrul paginii Concursoman?
Dorim să vă fim de ajutor cu privire la aceste probleme, prin intermediul serviciilor oferite de pagina concursoman.ro.